Freedom.

Fy fan vilken känsla det var igår då jag körde helt själv ner till Höllviken, det kändes helt overkligt.. Så länge som jag velat ha körkort så att jag kan ta mig lite när jag vill härifrån.. Sjukt skönt.. Allting gick bra och Lotta och farmor fick även en lite åktur.. Och de tyckte att jag körde bra, nu kan man slappna av lite mer när man kör än när man körde med övningskörnings skolan.. Men samtidigt måste man ha uppmärkashet då man är ensam i bilen..

Idag blir det näst sista praktikdagen sedan ska man ut på en ny praktik.. Så idag blir det att skriva färdigt texterna, sätta ihop layouten och göra det där lilla sista.. Ska kanske träna ikväll me med min moser, bodyjam.. Najs! Någoon gång får man ju börja..

NixPix nu ska jag gå ut och göra fint i lägenheten så att man kan ta bilder..

Ciao!
/MissDrive


Filifjonken..

Fredag presic efter besöket hos frissan..

Fredag

Innan jag körde upp igår, vettskrämd

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du ser verkligen vettskrämd ut på den sista bilden!

2008-10-16 @ 18:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0