For Free, my love?

Praktikt praktik bara två veckor kvar sedan ska man byta, fast denna veckan och nästa så kommer det nog vara ganska mycket att göra.. Dock är inte min handledare här och jag undrar liksom varför? Antigen så är hon sjuk eller så är hon försenad, big time.. Sitter även här och fryser.. Känns att vintrern håller på att komma, synd bara att man inte har någon att värma sig med, snyft.. Idag blir det nog lunch på Espresso och kanske lite stan, måste köpa byxor, tröjor och kanske ett par skor.. Hehe! Får se vad det blir.. Visst ja på fredag blir det bond filmen med mamma och pappa och sedan på lördag då är det girltripp då vi ska till Ystad och boka tatueringstid, Sjukt fattar inte att det är på Lördag, Freaky.. Dock har jag lite ångest då jag inte riktigt vet vad jag ska ha för något.. Har vissa funderingar så vi får se om det blir det.. Sen nästa vecka är det money money med arbetet och det ska bli så jävla skönt..

Nu ska jag fortsätta med att, Kolla bloggar.. Haha! Nä jag ska nog sätta på hjärncellerna och komma på bra ideer till eftermiddags mötet..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0