Even sooner..

Dukningen är klar och sista mötet har gjorts med mamma, hahah jag är ju planeraren själv dock var jag lite ur tidsbegränsingen idag så jag har inte hunnit göra mig i ordning men gör det imorgon.. Nu ska jag göra vid mina fötter enligt min fasters begäran, undar dock varför.. ? Men jag ska inte bråka för då kommer min 18-årsdag inte bli så rolig.. Om ungefär två timmar blir jag 18.. WHHHOOOHHOO! Jag kan inte riktigt fatta det att det är så nära just nu.. Föräldrarna smyger där nere och förbjuder mig att kolla in i vissa rum, hehehe älskar detta.. Nä nu måste jag packa, planera och planera..

Glöm inte att gratta mig imorgon.. Jag har mobilen på, heheh of course.. Ni kan även följa mig under hela dagen genom bilder som jag kommer att ladda upp sent imorgon.. Ha det så bra på min födelsedag.!!!!

Nästa gång jag bloggar är jag 18... YEEEEEEEEEAAAAAAAAHHHHHHHH!!!! UNDERBART!!!!

/Miss18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0