Disco queens.

Hahaha, en dag av utklädnad och skratt..
Åkte in till stan med Linda och lämnade av mina alla saker som jag hade, massor och tungt.. Sedan in till stan och mötte upp kajsa, vi gick lite i stan och sedan gick vi coh åt på sub, dock känder jag med för Bk, men det var gott ändå..
Skolan, göra sig vid, glitter i ögat, rödöga, afro, pink och så var vi färdiga..Bilder nedan.

Nu sitter linda i min soffa och vi ska snart äta sedan ska vi passa min lillebror..
Ha en trevlig fredag.. Tja!

/MissGorgeous


Miss me, hahah så jävla charmig bild.

Våra mentorer.. Hahah!

Hela underbara klassen..

Ville bara visa att jag hade disco kulan med mig.. Jag var en staty.. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0