Commendation.

Idag fick jag hemskickat ett brev från Tele 2 där de grattulerar mig på min 18-årsdag.. Dock är det inte idag men ändå.. På brevet står det har du:
o Träffat din idol
o Blivit dumpad
o Börjat med tandtråd

Och en massa andra.. Rättare sagt 50 stycken andra har du.. Väldigt rolig reklam där de uppmanar 50 saker man ska ha gjort innan man blir vuxen.. Jag hade 23 stycken vuxen poäng och då var vissa gränsfall, men jävligt rolig ändå.. Så nu ska jag då försöka att uppfylla dessa övriga 27 stycken vuxenpoäng innan fredag.. Hahah not!


Har inte fyllt i vissa, för jag har den uppe så att päronen inte ska se det.. Haha!


NattiNatti, inte ännu!
/MissIMissingYou


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ska man ha hunnit ta körkort innan man blivit arton?^o)

2008-10-06 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0