Brut Rose.

Gud, vad tråkigt väder det har varit idag.. Trodde först det skulle bli riktigt fint men sedan började det störtregna.. Sedan har det varit sånt tråkigt väder hela tiden.. Usch blää.. Klockan sju ska jag och moster milla träna bodyjam och jag ska köra, sjukt kul.. Hoppas det är roligt så att man kan fortsätta..
Är också färdig med reklambladen och är faktiskt väldigt nöjd, pappa ska skriva ut dem imorgon..
Helg imorgon och det ska bli sjukt skönt.. Inte för det varit så jobbigt i veckorna då.. Men ändå.. Imorgon blir det nog någon pub med linda och sedan får vi se vad vi gör.. Alla ställen har konstiga saker eller så är de skit dyra.. Så vi får se annars kanske det bara blir hon och jag..

Nu väntar maten och sedan ska jag göra mig vid inför träningen...
Bye!

/MissChampagne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0