Bring me something big.

Då har man varit nere i Citytunnlen och det var väldigt spännande.. Har aldrig fattat hur stort det är, det känns bara liksom så långt bort och känns som det inte skulle komma förräns evigheter.. Men de har ju kommit sjukt långt och det var helt spännande att höra vad de sa om bygget.. Dock var man inte så snygg då man hade orange väst, gula gummistövlar och en röd hjälm.. Haha, så jävla roligt..
Har även blivit inbokat på pass till Ikea framöver och det är skönt att man har fått det så kan man äntligen börja tjäna pengar.. Nu sitter jag på kontoret och fördriver tiden ännu en gång men jag ska välja bilder som jag tycker ska bli bra till tidiningen och sen ska man hem och slappa.. Ikväll är det höjdar tv program och det är alltid lika kul..

Nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla vidare på bloggar, sedan kommer jag nog få uppdrag att göra..
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0