Blowing in the rain.

Efter en dag i Falsterbo så är jag frusen, trött och allmänt utråkad..  Fy vad det var kallt,det blåste över mycket och det var nästan (utom det med fågelskådning och maten) jätte tråkigt.. Avslutade dagen med att sitta på en golfbana och njuta av solen som tittade från till slut..
Sedan tillbaka till skolan och så mötte jag mamma i stan då vi skulle handla lite inför Fredag nästa vecka..Köpte rosa tallrikar, konfetti och såg även stora stora ballonger som jag vill ha på dagen.. Köpte även en sjukt snygg duk.. Så nu börjar det ta form..
Imorgon är det sista dagen i skolan på 8 veckor, ska bli så himla skönt inga läxor inget alls, bara roligheter fröhoppningsviss.. Ska även fotograferas imorgon och vi ska vara disco tema, så jag har letat fram allt som jag tycker har med det temat att göra,dock vet jag inte om det är rätt men förhoppningsviss så kommer det att bli super..

Nu ska disco kulan fram och så är det helg snart, linda kommer imorgon.. Ska nog få sin present då också.. Pallar inte vänta.. Inte så mycket på tv, men det löser nog sig ändå..

Bye!
/MissFreesing

Kommentarer
Postat av: Anonym

iiiiiiii present present :D

2008-10-02 @ 23:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0