A steam of coffee.

Gud vad man dricker mycket kaffe då det bara står framme och man slipper göra det själv och betala för det..
Fick skjuts in i morse av pappa eller jag körde men jag fick sova en 40 minuter längre och det gillar jag..
Håller på att samla information om vad som händer i Malmö under December, Jul tema liksom.. Dock vill jag ha ngot som sticker ut från mängden då det ska vara ett reportage med..

Hmm, svårt svårt idag ska man även äta lunch med morfar och sedan ska man lyssna på fångar som gjort barnböcker.. Kan ju bli intressant..

By the way, jag är med på sydsvenskans webbtv.. Jag går nerför en trappa.. Hahha!

Nu ska jag tänka, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0