Red lines beside me.

God morgon god morgon.. Ännu en fin dag med sol och lite blå himmel.. Jag sitter och målar naglarna och funderar på gårdagen.. Sjukt coolt var det, dock hade mif en lite dålig entre men den dög väl.. Det var nästan bättre i den gamla hallen men den nya hallen är så jävla stor den är.. Det var helt coolt att se den helt upplyst och vit för alla hade vita tröjor eller inte alla men många.. Det låg på platserna när man kom dit..
Men det var magiskt och matchen var väl bra förtuom att det satt en idot bakom mig och bara skrek hela tiden.. Och det var ju inget normalt skrik utan AWWWWWHHHAAAA! Typ ja ni fattar, knäppskalle.. Vi satt i bilköer i över 40 minuter när vi skulle hem men tillslut så rörde det på sig oc vi kom hem.. Bilderna kommer när jag kommer hem, pallade inte göra det igår.

Är så klart på praktiken idag och det är så himla mysigt.. Som jag har sagt innan så vill jag verkligen hålla på med detta.. Sitta och kläcka ideer, träffa människor och skriva skriva skriva.. LOVE!

Nu återgår jag till mitt arbete och lite nagelmålning, haha!

Kommentarer
Postat av: KAJSA

mif stavas bara med ett F. som FREAK!

2008-11-13 @ 16:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0