Turned up side down.

Söndags morgon och det är extra skönt att ligga kvar i sängen och läsa.. Man känner sig totalt avslappnad och man vet att man vaknat av sig själv och inte av någon..

Idag söndag ska jag städa och göra lite notiser så att inte fredagen bara gick till slapp.. Sedan ikväll är det glögg drickning och pepparkaks mumsande hemma hos mostern och sedan är det en ny vecka igen..
Har nog ganska mycket att göra och jag ska dessutom jobba både måndag och tisdag.. Men det är ju money så va fan..

Visst ja, Emma och jag diskuterade igår att vi nog skulle åka till Helsingborg istället och försöka få tider där istället så det blir väl snart en tripp dit med.. Tatuering då alltså..

Nu tar snart damråttorna över så det gäller att ta fram damsugaren och ta över..


Mums, ge  mig min underbara tårta tillbaka.. Någon som vill fira något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0