Turn into someone else.

Blev nästan inget som planerat idag.. Mamma och jag drog ner till Trelleborg med lite foto.. Dock blev det inget utan jag fick bara studera min ögonsten.. Mums! See me touch me...

Sedan blev det en tur in till Ikea där jag shoppade loss.. Två nya hyllor ,ett nattbord, rödvinsglas, martiniglas, lampa och en skål som Ida har som jag bara blev förälskad i när hon fick den i födelsedags present..

Nu sitter man och uppdaterar sig med Madagaskar då man ska se tvåan imorgon.. Klockan 11.00 ska man se den och det känns lite konstigt då det är då man brukar äta frukost, kanske lite kaffe och en scones? Hehe!

Ge mig något nytt och ett nytt tänk! 13 november 2006 <3

Ha en trevlig kväll, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0