Trains keep going by.

Det är ganska sjukt hur mycket tåg som går ut och in från Malmö central det kommer fan hela tiden nya tåg och långa är dem med..
Nyss var det brandlarm och vi sitter på sjunde våningen.. Sju våningar ner falsklarm sju våningar upp. BLÄ!
Har skrivit färdigt min krönika men ska bara finslipa den lite imorgon blir det att skriva ihop en text om lite vad man kan göra där.. Ska kanske göra något mera då jag tycker detta är så jävla kul, jag vill lätt jobba med detta när jag blir äldre.. Högskola är jag dock inte så pigg på men det kanske ändrar sig i slutet?

Nu ska jag kolla lite mera slutar vid tre idag så det är najs.. Ska och köpa min jacka som förhoppningsviss passar och sedan ska mamma och jag till Ikea och sedan köpa skinnhandskar.. Mjauuuu!

See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0