Torture my slowly.

En väldigt trött, illamående och utmattad Estelle, sitter just nu på praktiken och halvligger i soffan.. Är glad över att jag tog en ny plats igår imed.. Vill ni veta varför jag är trött och utmattad? Jo, igår jobbade jag.. Gick upp 06.30 och var hemma 21.50.. Började jobba vid tre och slutade halv nio.. Dock under dessa timmarna skulle jag egentligen fått en fika och en 10 minuters paus.. Men korkade Estelle kom inte innanför dörren till Fika rummet, eller till min plånbok så att jag kunde handla nä, där stod jag och fick leva på lite vatten.. Men misstag ska man väl göra i början..

Nu ska jag äta lite frukt och sedan ska jag börja arbeta.. Ska nog boka in en intervju med..
Ikväll är det jobb igen men denna gången ska jag komma in genom dörren.. Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0