The smell killes me softly inside.

Hemma eften en kort dag på praktiken.. Fick gå tidigare då min handledare inte mådde bra och så var där inte så mycket att göra.. Åkte in till staden och bytade min kjol köpte en bok istället.. Den heter Byt namn och andra sätt att lyckas som journalist.. Han i bokhandlen bara sa ska du bli journalist och då sa jag stolt, JA då!
Sedan åkte jag till jägers för att invänta pappa fick reda på att de har sånt jippo där ikväll och gissa vem som ska dit och köpa en addidas tröja som jag länge spanat in..

Här kommer lite bilder ifrån igår..

Heja Heja Heja Malmö...

Percys Nilsson som alla tackad, hm?

Finns det något bättre att kolla på? Inom sporten..

Malmö If är de bästa.. LOVE, ge dem elitserien..

Boken som ska guide mig till framgång? Hehe, jag behöver iallafall inte byta namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0