Tell me your story.

Klockan börjar närma sig sju och det betyder Gossip Girl, det är så jävla bra att man dör, okej inte dör men det är sjukt bra.. Eftermiddagen har ägnats åt youtube, ätande och regn.. Skulle egentligen ha städat mitt rum idag men det blev inte av då jag inte kände för det men jag måste nog göra det snart då det börjar att bli för många damråttor.. Så imorgon blir det nog..

Imorgon är det ny praktik som gäller och det ska bli kul.. Sedan ska jag hämta en pälsjacka som jag har lagt undan, hoppas bara att den passar och ja den är fejk.. Sen ska jag nog ut och handla på ikea och camilla med min mamma.. Kvällen kanske det blir Sex and the city och mys..

Visst ja jag gjorde ju pannacotta i morse och efter kvällsmaten så ska vi inviga den.. Är sjukt sugen så jag hoppas den går att äta.. Bild kommer på mästerverket..

Nu ska jag ta pastan som kokar över, Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0