Sunshine in you.

Har presic varit och hämtat mat och ska strax käka, ska bli mums det är tre rätters och det ser måttligt gott ut..
Efter praktiken idag så möte jag upp pappa och vi gick och kollade på kamera, dags för en ny? Jag har råd men jag känner samtidigt inte för att lägga pengar på det, men min gamla suger.. Ikväll blir det väl någon film, godis och sega.. Ska bli så jävla skönt..

Nu sjunger de julsånger där nere och jag tänkte gå ner, men väntar nog tills de kallar med maten..

Ha en mysig fredagskväll!


Ta mig tillbaka till Egypten, typ nu! Någon som är sugen på en solresa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är alltid på :D

2008-11-14 @ 19:19:52
Postat av: Jossejako

Har varit lite här och där.. Spanien, Grekland, Turkiet, Frankrike osv.. Men aldrig Egypten. Något du rekommenderar? :)

Härlig semesterbild förreesten !

2008-11-15 @ 22:46:12
URL: http://jossejako.blogg.se/
Postat av: kajsa

bjuder du så är jag på!!!!!!



när bjuder du på en liten roadtrip med mig o emma?!

2008-11-17 @ 13:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0