Scented candle in you.

Invigningen igår var helt okej dock tyckte jag att percys tal var lite överdrivet.. Men annars var det bra och det var mycket blandad musik och nästan allt var bra... En annan sak var att det var ganska tråkigt att de sjöng Mamma mia låtarna på typ kinesiska, ryska och något annat språk.. Man kunde ju inte sjunga med.. Sen missade man typ slutat då min farfar var ju tvungen att springa om ifall det blev någon kö, ångrade att jag inte körde dit själv men va fan det var trevligt.. Massa snygga killar att vila blicken på. ;D

Lördag idag och jag går som en zombie i huset och läser nya tidningar har även fått den sista gossip girl boken.. Yeah! Igår var det ju sista dagen på praktiken och det var lite tråkigt då min handledare inte var där och sa hejdå.. Men jag skrev en krönika som ska publiceras och som jag även ska få betalt för.. Sjukt najs.. Ikväll blir det bara mys med familjen och inget annat.. Känns som man varit och gjort något varje helg så det blir hemma idag..

Nu kommer mina päron hem så då ska vi äta lunch, ikväll blir det även pannacotta som jag ska göra ,Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0