Roses keep falling of.

Söndag söndag, det är sjukt vad helgen går snabbt.. Ja veckorna med kändes som man gick ut på praktik nyss och nu är det bara två veckor kvar.. Snart har liksom halva trean gått.. Det är sjukt, 200 dagar tills studenten.. Otroligt.. Jag kan verkligen inte fatta det..

Vädret idag är väl inte de bästa då det bara regnar och sedan plötsligt kommer solen, konstigt konstigt..

Nog om det, idag blir det städing på hög nivå.. Det menas med full volym på stereon och damtrasan i högsta hugg.. Sortera,slänga och fundera.. Haha, ska även skriva reportaget jag var ute på igår som gick nästan som jag planerat.. Dock fick jag inte intervjuat små barn om vad de önskade sig så det kommer inte med.. Men det blir ett personligt reportage med min lillebror och en tjej till där de säger vad de tycker om de olika leksaksaffärerna och sakerna.. Kan nog bli ganska bra om jag kan formullera mig ordentligt.. Bilderna blev nog också bra..

Ha en gosig söndag!
Ge mig styrka och ge mig lite sunt förstående..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0