Move on.

Nu har jag då ringt runt och det ska nog förhoppningsviss fixa sig..
Praktiken överlag har varit jätte rolig och jag har lärt mig sjukt mycket.. Roliga och snälla människor har man arbetat med och som avslutning bjöd jag på kaka och jag fick en cool datorväska.. Tack för en underbar praktik och ett rörande intyg från min handledare, fick även tretton tips.. Har faktiskt lite ångest över att komma tillbaka till skolan och få läxor och sånt skit.. Vill jobba! STUDENTEN? HALLO!

Visst ja, I tisdags var mamma och jag i Trelleborg och jag brände 1300 kr.. Men jag behövde verkligen två par jeans, en kjol, Bh och två långtröjor.. Ganska mycket för pengarna ändå.. Hoppas ju på lön med denna månaden.. Nu saknas bara ett par snygga stövlar så ska jag nog inte behöva shoppa mera på ett tag..

Tänkte jag skulle sätta mig framför öppna spisen och läsa mina nya tidningar och sedan ska vi nog äta.. Ikväll är det Criminal Minds och Medium, kan ju se båda för jag kan spela in och har sovmorgon imorgon.. Fast ska även jobba, ta prover och lämna kläder till sömmerska så det hinner nog inte bli så mycket..

Men men ha en trevlig torsdag, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0