Make me understand.

Sitter på praktiken igen och har precis läst igenom tidningar och kollat alla bloggar.. Det är typ det första man gör sedan går man vidare till arbetet.. Åkte med mamma in till Stan idag och så blev jag fotade, kändes inte alls bra då jag skulle gå så att hon fick en bra bild men jag blev bara konstig och hoppas på att hon tar en bild där jag inte ser för jävlig ut..
Idag ska jag skriva om min krönika då den inte alls blev bra så det ska jag ägna dagen åt och sedan ska jag skriva lite annan text.. Vid lunch så kommer mamma och pappa hit så ska vi äta här då det är ganska god mat här.. Iallfall idag..

Ikväll blir det städning och sedan slappa.. Ugly Betty, Despreate Houswives och systrar i jeans står på tur.. Har inte sett den filmen så det blir väl till att spela in den, nu ska jag arbeta..

Ciao Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0