In your arms.

Jobbade igår igen och det gick mycket bättre kände att jag kunde det bättre och då kunde jag slappna av mera.. Kom även in i fika rummet så att jag överlevde hela passet.. Mamma hämtade mig sedan och vi åkte hem och såg på Desperate Houswives.. Nu tycker jag det är väldigt bra att man har en inspleningsbar box, då missar man inget ju..

Lite nyheter eller updates.. Inget London blir det nu på mitt lov utan vi skjuter upp det då det var sjukt dyrt plus att jag vill ha mera pengar att kunna shoppa för och det blir då bättre längre fram.. Dock ska mamma och jag göra något under mitt lov och sedan ska jag jobba mycket den veckan.. Så nu ska jag då köpa mig ett par nya skor tänkte jag i med att jag inte ska till London just nu så har jag ju pengar till det..

Nu sitter jag och väntar på min handledare och undrar var hon har blivit av, är dessutom sjukt hungrig och ska snart ringa min farmor då vi ska på invigningen på fredag.. På lunchen tänkte jag gå till Bk då jag är sjukt sugen på det sedan kommer min lärare och ska kolla hur det går..

Bye, nu ska jag börjar kolla vad jag ska ha gjort innan jag lämnar praktiken här på fredag, KRRRRR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0