Hold me baby.

En tripp till Ystad skulle det vara idag och dit vi åkte.. Kön till Tatuerings stället var inte så lång men vi tänkte att vi skulle sitta kvar i bilen då det var så jävla kallt utomhus.. Fem minuter innan hon skulle släppa in så gick vi och ställde oss och efter en timme och femton minuter så hade vi tretton pers framför oss och vi såg äntligen att detta skulle bli av, men vad händer då? Jo de säger att det är fullt och att det inte finns flera tider så man fick prova om ett halvår igen.. Sjukt jobbigt så vi fick gå till bilen igen och sedan skulle vi egentligen på ett fik men jag hittade inte så det blev McDonalds istället.. Disco på vägen hem och nu ligger jag i min säng och fryser, sjukt mycket..

Ikväll blir det? Ja det vet jag inte men det ska vara mysigt och varmt.. Den saken är säker och imorgon så ska jag göra lite notiser så att man visar att man gjort något..

Sex and the city väntar.. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0