Good for me.

Hemma efter en kortis dag idag.. Min handledare skulle iväl så hon sa att även jag kunde gå hem om jag inte ville stanna kvar.. Idag har man suttit med en kille och kollat när han gör allt från layoter till sjunkande skepp, sjukt kul.. Jag skrattade så att jag grätt.. Haha!
Imorgon blir det en tur och sedan ska jag tillbaka och tracka han.. Ska få hjälpa till lite också och få komma med ideer.. 
Åkte hem med pappa idag och sedan köpte vi dallasburgare, mums. 

Nu väntar jag bara på att mamma och jag ska ner och handla och sedan ska man hem igen och då börjar de bra programen.. Kanske ska jag kolla på skor också? Hm? 

Framtidens värld väntar, see ya!
By the way bilden på mig i förra inlägget kommer att vara med i tidningen, yeah! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0