Feel the water through my fingers.

Näst sista dagen på praktiken idag och dagen började tidigt.. Åkte bil med pappa till Jägerso men sedan kom jag på att det spelade ingen roll imed att bussen som jag egentligen skulle ta hemma kom där nästan presic så det spelade ingen roll, men va fan.. Nu sitter jag på praktiken och håller på att få tag i en person och jag får inte tag i henne, sjukt jobbigt.. Får väl höra med en annan om ett nytt nummer.. Idag hoppas jag på en tidig hemfärd och en dag vid tv med program jag inte sett ännu och kanske lite glass,lejonetochbjörnen..

Lyssnar just nu på The voice och det är lätt min nya undehållning och de är så jävla roliga, idag är johan glans där och han är ju bäst.. Gör även en text som ska vara färdig imorgon.. Och sedan ska jag då skriva en artikel och en notis eller en lite kortare artikel.. Vet inte vilket som blir bäst men det får jag se senare.. Jag känner mig verkligen som en jorunalist nu när jag sitter här och det känns helt roligt... Love!

Har kommit på att jag skriver ganska långa inlägg men jag har så mycket (onödigt) att skriva..
By the way min nya foundation var sjukt bra och den var faktiskt värd pengarna..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0