Dont face the mirror.

Är hemma efter en lång dag av shopping, eller jag köpte inte så mycket och det blev ingen pälsjacka då jag såg ut som en ful nallebjörn.. Så det blir att leta vidare.. Köpte dock höga spetstrosor, örhänge och en kjol från gina.. Dock var kjolen lite för liten så det blir att byta den imorgon till en större storlek..
Kollar just nu på Csi och ser att det är ett fortsättnings avsnitt och jag har inte sett det andra så det blir nog bara att slö titta.. Ska nog även be mamma kolla igenom min nya krönika och så ska jag bestämma kläder inför imorgon.. Hm? Höga klackar blir det iallfall då jag vill ha snygga vader på bilden.. Hehe

Cappucino är först på listan just nu, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0