Breath in.

Åhh nu känner jag mig lite lyxig..Har köpt en foundation från Dior, där var en sådan makeup artist som hjälpte mig att hitta fin färg och sort.. Dock var den ganska dyr men man fick en makeup påse full med lite proukter från Dior.. Så det var mindre jobbigt då och sedan fick jag lite hjälp av mamma.. Hämtade även ut min medicin och köpte ett rosa block med rosa bandet på.. Tycker om att det är mycket med rosa bandet just nu dels för att det är bra de uppmärksamar det och att det finns så mycket produker i rosa..

Imorgon tänkte jag ta lite sovmorgon då jag känner att jag inte kommer att ha så mycket att göra.. Men jag ska skriva färdigt alla texterna och sedan är det bara en dag kvar..

Nu ska jag uppdatera mig med lite bloggar och sedan se Greys Anatomy, Ha en mysig kväll och natti!


Mina tre fina inköp idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0