Between the tracks.

Solen stiger och mellan spåren så kan man se skuggorna utvecklas. Ett tåg kör förbi och man vaknar ur sina tankar som lätt flyger iväg över Malmös vyer.

Är på praktiken och har kört idag, det är så himla skönt när man gör det.. Måste börja spara till min bil men jag är på väg.. Som sagt är jag väldigt glad då jag fått så mycket pengar igår.. Det är sjukt najs..
Ikväll är det legendarisk match på den nya arenan.. MIF-Leksand ska mötas på ny gjord is och i den coolaste hallen.. Det är nästan bud på att ta med sig sin halsduk och tröja, för ja jag är ett hockey fan.. Det är typ den enda sporten som man kan se länge och mycket.. Så jävla bra.. Men bäst är det enda och stå men det kan vara skönt att sitta lite särskilt när man ser bättre där..

Håller på att läsa ett reportage i Sydsvenskan, så klart, om bygget och percy nilsson så nu ska jag reada färdigt..
Ses senare.. Bilder lovar jag att komma med ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0