A lots of drops.

Haha, jag som var så stolt att jag hann både köpa en tidning, bulle och en dricka.. Sen kom bussen direkt och jag tänkte inte så mycket på det mera.. Åkte en bit när jag plötsligt kollar på displayn på bussen, Lund 18 min.. Jag bara What? Denna ska ju stanna på sydsvenskan, men icke den bara körde förbi och där satt jag vilsen och försenad.. RIngde praktiken och det gick bra, fick lite vägbeskrivning var jag skulle hoppa av tog dock en tidigare, men sedan kom jag på rätt buss..

Äckligt väder är det med idag och slaskigt.. Förhoppningviss blir den en kort dag idag och sedan ska jag hem och mysa.. Mamma och jag ska ner och hämta tre rätters mat till ikväll och det ska bli sjukt gott.. Imorgon är det reportage hela dagen, sen måste jag verkligen städa på mitt rum.. Stor städning..Sortera och slänga

Kalle bagare väntar på ett utlåtande om boken så jag ska göra det nu.. Ha en blöt dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0