White

Dagen innan det stora svensk provet, jag känner mig faktiskt ganska lugn men ska ändå plugga en stund till så att det verkligen sitter tills imorgon..
Var i stan med idag en snabbis med emma o kajsa, köpte en klänning som sitter fint om jag är utan bh, men det kommer typ aldrig att hända (utan min bröstförstoring då) så jag får se om jag kommer på någon lösning annars blir det return igen, typiskt mig.. Köpte även ett par vita vagabond, men de gör såå jävla ont denna jävla modell så jag får se om det blir return, nya eller keep.. Åkte sedan bussen hem med linda, trevligt.... Nya veckorevyn har även kommit till min brevlåda och det är ungefär en halvtimmes njutning.. Praktik snälla?

Nu väntar jordgubbarna och svenskboken, ikväll är det Lost och Sex and the city som gäller, najs.!!!
/MissRedo

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kostade klänningen?:P

2008-05-28 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0