Want like, nooooowww!!!

Okej, fem saker som jag gärna vill ha nu, kan säkert komma på hundra saker till men vissa vill man ju inte avslöja..hehhe..



Iallafall så vill jag då ha lite nya somriga kläder, skor och så klart en ny kropp, med håret till..Jag vill ha låååååååångt hår jag vill egentligen ha mitt eget hår långt men det växer ju aldrig så vad ska man göra??! Och ännu en gång önskar man sig något man inte kan få på direkten..Känns som jag, JA!
Kroppen Jessica Alba har hade man ju fan kunnat döda för, okej kanske inte döda men typ så.. Fast bakom ligger väl hård träning och strikta dieter.. Ja okej back to reality och mig då som sitter här med något som jag verkligen inte vill ha och som jag gärna hade blivit av med.. STOP ME!?!?!
Men då mitt hår ja jag ringde till en tjej som tydligen bor här ute på landet och som gör hårförlängning,nagelbyggnad och t o m ögonfransförlängning.. Kan det bli bättre, så jag har nu bokat tid för nagel och är ganska sugen på att göra de andra två men tänkte kanske unna mig det innan min 18-årsdag, Faaaar awaaayyy.. Snyft..
Idag var det stan med familjen då vi firade mamma och nu ikväll var det tårta , mår skit just nu..
Imorgon kommer släckten och ja det blir väl som vanligt, sura miner och en massa barn, blääää...
Och en annan sak som händer imorgon är att vi ska ha loppis, pinsamt men samtifdigt jävligt najs att bli av med vissa saker och få betalt för det.. Loppisen brors på om jag ska göra håret innan eller efter sommaren.. Hoppas det kommer en massa folk, fast ändå inte.. Check out for thoes Brillss.. För det ska jag ha på mig..

"Vem vill ha en gren när man kan få hela trädet!"
Beacuse I am BIG, BLOND AND BEAUTIFUL. HairSpray!

Ha en naaaajs helg
/MissWantToMuch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0