Too much

Idag var det tidigt tidigt, 8.20 som gällde och jag övningskörde in.. Gjorde mulitmedian så nu slipper man gå på fler lektioner, sen var det dags för text och kajsa och jag drog till parken och sedan åt vi på Bk..
Sista lektionen var samhälle och vi gjorde övertråkiga uppgifter.. Bläää
Höllviken nästa och gratta min faster Lotta.. Åt över god mat och fick även en übersnyyygg väska av henne..
Missade Gossip Girl fast såg när jag kom hem att det var ett gammalt avsnitt så skit samma..
Nu är det ju Desprete Housewiwes.. Underbart.. Ska sedan duscha och lägga mig tidigt för imorgon är det möte 07.30.. Ischhhh... Sleep please..

På Lindas fina blogg har hon skrivit om hur mycket hon hatar mig och att hon sagt upp vänskapen.. Snyfft..
Jag som bara cyklade eller var på resturang.. Men sedan pratade man med henne och hon har ändrat åsikt.. Som tur var!


/MissUgly

Kommentarer
Postat av: Linda

men du ? det var inte alls ett gammalt avsnitt?:P Gossip då alltså

Och jag älskar dig.

2008-05-20 @ 22:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0