Synd om mig

Jag har ont och det gör ännu mera ont när man kollar på knäet.. Satt och funderade på hur illa det egentligen kunde ha gått om jag kört lite snabbare och kanske på asfallt.. Det är ändå ganska läskigt och om jag hade kört snabbare och på den vägen och tuppat av så kunde jag fan legat där hur länge som helst då den vägen är helt öde..
Det andra jobbiga var att när jag ringde pappa så svarade han inte, så som han brukar göra, utan tuttade upptaget och jag blev mera stirrig.. Till slut svarade han "Amen vad vill du" ( omtänksam pappa..) Och jag bara " snyft jag har trillat" och då visade han omtanke och frågade om jag brytigt något, legat avtuppad och om jag kunde röra på mig..
heheh men sammtidigt är det lite lite roligt nu efter åt, men bara lite..



None


Snart började höjdarkvällen med ugly betty och desperate housewiwes.. Fick även två tidningar av mamma för det var så synd om mig och min favorite glass, sundborn punsch, mummms..
Nä nu ska jag förbereda mig, ses imorgon
/MissDon´tWhatToThinkAboutIt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0