Söndag..

Ja då var det slut på ledigheten och helgen har som vanligt gått jävligt snabbt..
Solade lite med Ida idag och vi hade allmänt mysigt..
Sen skulle jag med mamma och milla till någon visning och ja det var roligare än jag trodde då jag satt där och såg alla inredningsprylar och visioner började byggas i mitt huvud..
Mamma har lovat mig att jag ska få bo i spaet när jag fyller 18 i oktober alltså.. Övernajs..
Köpte lite kuddar, handdukar och en skit söt burk till mitt ställe.. Allting ska så klart gå i rosa, brunt och vitt..
Tänkte att jag skulle göra lite historia och se Top model, tror det blir det sistnämnda, hehehe
Skola imorgon, bajs
/MissVision

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0