Regndroppar


Måndag måndag, tråk dag tråk dag.. Ischh vad det var jobbigt att gå upp i morse.. Började yfförsig sent och det var fint väder så jag tog inte på mig så mycket, biiig mistake..
Hade mek och sedan skrev man historieprov som nog gick superduper bra.. Fixade även möte med en park kille som jag ska besöka kl 07.30 på onsdag, tiiiiidigt.. Men men jag vill bara bli av med det..
Ska skriva min engelska nu och sedan ska jag plugga lite samhälle och historia..

Jo tillbaka till min klädsel då jag gick ur skolan och skulle till bussen upptäcker jag att det spö regnar utomhus, det var bara inte sant, jag hade en tunn kofta och hade inget som jag kunde täcka mig med.. Så jag fick gå där i regnet och sedan fick jag vänta på bussen i typ 10 minuter, och ja mitt hår är väääälidgt krulligt nu..

Är ganska hungrig ska nog gå ner och ta något, sooo along..!
/MissHunger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0