Pink Lady

Okej så här ser läget ut just nu

Negativt
Engelska nationella har gått rent åt skogen, särskilt det idag!
Svensk provet kommer att gå skit imed att det är patrik och massor av historia.. Blää
Hade extrem mensvärk så jag åt choklad vilket inte är bra för figuren..
Köpt lite nya saker, inte bra för kortet..
Ska gå i stan med linda imorgon vilket kommer att leda till att jag vill köpa grejor och skor, farligt..

Positivt
Har köpt rosa rosa nagellack..
Har köpt nya boken av gossip girl, lööööve
Fick VG på mitt arbete om Tanzania
Imorgon är det fredag och helg..
Ska leka med linda imorgon och vi ska gå lite i stan sen dra hem till moi..

För övrigt så ser helgen ut som det blir grillning med ida på lördag hemma hos henne, samm gäng som valborg, kan bli kul.. Söndag plugg och lite mer byggande på min kära lägenhet.. Visoner
Nu ska jag se Medium och måla naglarna..
/MissPink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0