Lugnet innan stormen..

Ja då har vi haft loppis idag och ja det blev väl inte som man tänkt sig riktigt.. Först kom där en kund typ vid 9 då vi sa att vi öppnade kl 10 men där stod han och kollade och typ varje minut sa han"Amen det var värst vad med saker ni har", palla med han han drog typ vid 12 och då hade han berättat hela hans livshistoria.. Kom kanske 30 pers under hela dagen inte mycket men vi hoppas på fler imorgon, jag har fått sålt för typ 300 kr, alltid något..
O visst ja det började brinna på andra sidan gatan och min pappa och en annan fick ut och "leka" brandmänn, inte för att de lekte då för de är ju det på riktigt men ändå...

Om cirka en och en halv timme så kommer huset att invaderas av tjocka släckten eller vi är inte så många men det räcker till kan jag säga.. Vi ska då fira både mamma och moster milla.. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig men det spelar inte så stor roll, får se om in kusin dyker upp eller om hon stannar hemma som vanligt..

Ja det var allt för mig då kanske återkommer om det händer något "kul" ikväll, Ciaaaaaaoo!
/MissALittleBit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0