Looove things..

Lite att tillägga som hände under dagen..

Kajsa och jag drog till graffiti och käkade lunch, mummma...
Drog till stan efter en tråååkig engelsk lektion och köpte kaffe..
Mötte pappa på jägers efter en lång stund, bläää.. Fast jag solade lite..
Sen drog man hem och satt där ute och slappade med shoopaolic, världens bästa bok efter gossip då..
Höllviken nästa och jag hittade världens coolaste sommarväska som jag bara måste ha kostade 500 spänn så det var ju inte extremt mycket , får se hur mycket jag får när jag ska hjälpa föräldrarna i helgen, ska även köpa sån rosa färg till min cykel om jag får för farmor, det är hennes cykel egentligen men hon använder ju aldrig den..
Köpte buffalo vingar, meee loooove.. Asså det är så fruktansvärt gott finns typ inget godare.. och såsen, mums!!!

Nä nu väntar dem där nere och jag kan ju inte låta dem vänta för länge, ikväll är det lost, greys och top model.. Svårt men jag tar repriserna på de andra utom lost, sen sex and the city älskar det programet..
Sen freeee imorgon...
/MissRuningFastDown,LikeNOW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0