Like a rich, rich and Rich!

Ja då var loppiset klart och man tjänade ändå 500 spänn, naaajs.. OCh det var ju inte så pinsamt som jag trodde det skulle bli, det var ju bara pansisar.. Resten som är kvar åker in på blocket och min parfym ska mamma sälja på hennes jobb, 200 extra..

Igår var det ju kalas och så klart hände det något ut över det vanliga.. Men efter det så gick kvällen hyfsat bra och jag fick gjort min engelsk läxa med hjälp..

Solning idag med ganska najs och bara sitta på däcket och pressa.. Fick faktiskt lite bränna och axlarna blev lite brända.. Ajjj

Imorgon är det skola.. bläää, vi har ass mycket läxa och pallar inte.. döööööööö

Nä nu ska jag duscha, inpackning och se färdigt på top model och sedan parlamentet!!!
/MissLightBrown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0