Jobba Jobba

Jag har kanske fått jobb i sommar.. ganska skönt fast ändå inte för jag vill inte jobba hela sommaren fast samtidigt så vill jag ha pengar som förra, så det blir nog jobba om jag nu får det..
Ny helg och igår var jag med Linda och vi hade mysigt med att stå och fota ute på åkern, hehe.. Älskar dig gumman.. Sen såg vi djävulen bar prada och jag kämpade verkligen för att inte somna men vips så var ögonlocken nere och jag sov en stund..  Jag tror det är något skumt med det för det är alltid någon som somnar när jag har vänner hemma hos mig..

Idag blir det byggande och sedan ska jag dra hem till Ida och grilla med några stycken, kan bli kul..
Nu ska jag fortsätta med cv och sedan ska jag dra ut, byyye
/MissDontCare


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha någon gång ska väl va den första?:D

2008-05-17 @ 12:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0