Hurt

Efter skolan idag så drog kajsa och jag ner till bo01 och fottade till vårt projekt i multimedian, döö tråkigt..
Sen skulle jag in på maxi och köpa en tidning men så klart fanns inte den där så det blev buss resa till centralen istället.. Kom hem helt tidigt idag och det var skönt.. Har mailat till veckorevyn nu och väntar ivrigt på svar, mailade även hennes..
Har bokat körlektion med där jag måste öva på att backa, boooring..

Imorgon är det repotage med ida som gäller och efter så ska vi mysa på caffet... Kanske ska jag fråga henne om hon vill masera mig för det skulle hon ha prov i, lyxigt..
Har presic gått en runda med mamma och det var skönt men det blåste lite mycket..
En konstig känsla i magen har jag också och jag vet inte vad det är men ont gör det iallafall..

Ikväll är det "Det var en gång" som jag hoppas är lika roligt som jag förväntat mig.. Annars får det bli outsiders och sen CSI..  Ha en skön måndagskväll..
/MissPain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0