Helvete

Dagen kunde knappt bli värre, jag hade sett framemot en lugn sista idrottslektion ett lätt prov och en mindre blåsig dag..

Men nej så blev det ju inte, 10.00 anländer idrottsläraren patricio och meddelar till ungefär 6 personer som hade kommit att vi skulle springa 5 varv runt en jävla damm eller vad man ska kalla det.. Alla försökte med att man glömt skor, hade ont och att det var sista gången, men hjälpte detta? nää det var bara ni springer detta annars får ni IG i kursen, Yeah.. Så på med de glömda skorna och ut på banan, jag har seriöst sveriges dåligaste kondis, helvete.. Slapp faktiskt springa ett varv och vi var ganska döda efter, han skulle tom bjuda på fika nästa vecka då vi ska ha prov, fy fan..

Ja och sen var det till skolan och som vanligt var det äckel mat och jag köpte en hamburgare i caffeterian istället, den är så jävla god där.. Sen kom dommen , så klart hade han ändrat prov till vi skulle ha det och vi satt alla som frågetecken.. Svarade allafall på alla frågorna så det kanske blir ett g i alla fall.. Ajja han ska ha omprov annars..

Glömde tre saker, jag hade världens hemskaste bussresa, kan du inte bara hålla käften?
Det hade varit en bilolycka vid min hållplats presic innan jag kom, fan jag missade hela alltet med poliser och sånt, frågade grannen som bodde utanför, hon bara nääää jag vet inte.. Palla,

Just nu är jag väldigt lycklig för jag sitter och läser VR och sedan tänkte jag fan att jag skulle se en film.. Och imorgon är man LEDIG, yeeeaaahhh extra lång helg, övernajs..

Nu har man lättat på huvudet lite, återkommer kanske senare.. Ciaooo
/MissDonaldDuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0