Helg igen..

Ja då var det helg igen och det är övernajs..
Igår var man med emma och vi såg harry potter.. Hon somnade helt tidigt så där satt jag helt ensam och såg den men det gjorde ju inget för jag har ju Harry <3 heheh, nä men kul hade vi och vi åt mumsigt..
Idag blir det väl målning om jag hittar några kläder att måla i och så klart så ska man ju sola en sån här underbar dag..  Ska försöka att göra mina praktik brev med så att jag blir av med det.. Sen är det lite historia med som måste göras sen är det liksom bara 4 veckor kvar av skolan.. Asså det är helt otroligt hur snabbt dessa två åren har gått.. Bara ett kvar.. :D

Nä nu får jag nog gå ut och hjälpa till lite,kanske tjäna lite pengar..
/MissMakingMoney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0