Eyes fall into sleep..

Ja då var det en ny vecka och nya tag, ska försöka iallfalla... Var historie prov idag och jag fick vg på det så det var ju bra men MVG rök rent åt helvet, fan också.. Fick skjuts hem från skolan idag najs.. Och sedan när man kom hem så var det samälle som gällde och jag tänkte jag ska ändå bar strycka under lite ord då kan jag ju lika bra ligga i sängen, jo sängen blev det men ögonen pallade inte och jag vaknade i ren panik kl 7.. Sov alltså i två timmar med full klädsel och vaknade med febervärme.. Känns som man håller på att bli sjuk, blääää..Samhällen är just nu på typ 3 sidor och jag är ganska stolt över att ha klarat det på ungefär 2 timmar..
Imorgon är det tidigt men pappa är snäll och låter mig övningsköra så att jag slipper gå upp 05.30..
Ska kanske hem till morfar efter skolan och kolla hans nya missar men får se hur det gått med samhällen.. Kalas på kvällen för milla och ska nog även gratta min farfar.. Palla..
Onsdag ska jag försöka få mina päron till att gå på Oslipat och se soran Ismail och robin.. Ledig Torsdag naajs..

Nä nu ska jag gå ner och ta lite att dricka.
/MissStarInHeaven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0