En tanke

Jag sitter nu här och försöker få ihop min text till imorgon, om en tråkig park..
Hela släckten är här och då blir det fan inte en enda lung stund, palla.. Och snart kommer min mormor att komma upp och prata.. Wiee :D

Har lite panik pga denna texten då jag inte alls känner mig peppad till att skriva den och vill typ bara ligga och tänka.. Det har blivit min nya grej att tänka på minnen och det är ganska skönt ibland inte för att jag inte har det bra nu, för det har jag verkligen, då utan för att det kan vara vissa saker man saknar och saker man ångrar.. Men gjort är gjort.. Som man säger..

En annan tanke var att mitt hälsosamma liv går rent åt Helvete, jag vill ha en nice kropp till sommaren vill inte köpa samma storlek i bikini som förra året.. Vill ha långa slanka ben och en vältränad mage.. Kan man inte bara typ få det direkt, varför ska allting vara så svårt? Särsklit för en latmask som jag.. Känns som allt man gör är att sitta vid dumburken (älsklingssaken) eller vid dator, men det är ju ens livs socialitet.. Man kommunicerar via dator och får humor via tvn.. Ajja jag pallar inte skirva om detta med träning mer i mina inlägg så jag lovar att återkomma när det verkligen blir dags och det har hänt något...

Imorgon är det fredag och mysdag, ska nog fan bara unna mig själv att hyra film, choklad med frukt och bara slappa för mig själv.. Känner bara för det typ..
Nä nu ska jag stänga av internet och bara fokusera mig på park, helvet.. Ha det bra!
/MissTrue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0