En säng, tack!

Jag är super trött och mår helt konstigt, mår illa hela jävla tiden..
Imorse var det intervju med någon i kommunen och sedan spenderade jag ungefär en timme till att fota och ta det lungt, det var skit skönt har fan aldrig varit så långt inne i parken så det var ganska mysigt och lungt..
Kom till skolan 40 minuter sent och nu sitter jag här och bara inte orkar ta tag i marknadsplanen.. sen kommer det väl bli jag som ska göra metro idag, joyyy fast det är med linda och det är inte så jobbigt..

Slutar helt tidigt idag då vi ska bara ha en timmes engelska och sedan ska jag hem och sova sova och plugga, asså jag kräcks när jag tänker på det..
Nu kommer vi snart bli utkörda ur salen, hoppas vi slipper pallar inte röra mig..
/MissPhoto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0