Black Lady

Asså jag kommer nog att dö, MITT ÄLSKADE BUSSKORT HAR AVMAGNISERATS.. Fatta paniken när det inte fungerat på hela dagen... Jag klara liksom mig inte utan mitt busskort, det är mitt liv min frihet.. Men pratade med alex och hon sa att det var bara att fråga i receptionen så skulle man få ett nytt, så jag är inte så stirrig längre..

Skit tråkig dag idag skrev färdigt texten idag på lektionen, känns som man kommer att bli sågad så varför ens försöka.. Men jag gjorde det i allafall.. Hade sen cafe möte och fick reda på att min text om Kupi Luvak inte kommer med, ännu mera deperemerad då man jobbat och slitit med den, palla..

Ja nu måste jag gå ut för min pappa kallar på mig, Trevlig fredag kväll, det ska jag ha!
Och snälla lilla lillebror lugna dig..
/MissHate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0