Ångest

HJÄLP, jävla frisör har fördärvat mitt hår, jag som tänkte det kan man bara inte hur svårt kan det liksom vara? Färgen är orange istället för blond.. Jag dööööööör, jag vill inte se ut så här plus att det kostad 1080 kronor, för ett fullt hår.. Snyft..

Har också ångest för svensk provet som är på torsdag kan typ inget för det är 50 sidor och massor massor med text, blääää.. Känns som skolan vill ta död på en nu de sista veckorna..

Nä nu ska jag gå och sörja, har nog mössa imorgon, snyyyyyyft.. Ska sedan se det var en gång, tyckter det är skit bra.. sen är det Csi kanske det kan pigga upp en....
/MissUgly

Frästen, Grattis Linda och Poppe på er 2-årsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0