Värsta dagen i hela mitt liv

Lördag, påskfirande och melvin firande.. Som vanligt hade man inga stora förväntningar på vad som skulle hända utan det var väl mest sura miner och alla som ska säga tvärtemot vad de andra säger alltså ingen rolig eftermiddag... Men vem visste att det skulle bli så där???

Lördagen den 22 Mars 2008 var den värsta dagen i mitt liv och jag tänker inte säga varför här, men tro mig det var verkligen det.. Så många tårar visste jag inte ens att jag hade och när släckten undrade så skrattade jag bara till och sa "nää jag är ju bara förkyld ni vet..?!?!?" Men när min moster frågade mig hur det var så kunde jag inte hålla inne med tårarna som jag gjort när de andra frågade, utan jag gjorde så att även hon började gråta..
Denna dagen fick mig att tänka till och genom det så ska jag försöka med alla dessa grejor som är såå nödvändiga..  Som tur var löste det sig lite men inte helt utan man går på och oroar sig hela tiden typ..
Söndagen efter höll jag om den jag älskar mest i hela världen hela tiden och ville inte för en sekund släppa..

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Saker och ting kan förendras på mindre än en blickning
/ MissEstelle-Med gråten i halsen..

Kommentarer
Postat av: Linda

har jag missat något :(

2008-03-26 @ 11:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0