Skola skola as Skola..

image15




ja då var det söndag igen och ännu en helg har gått åt.. Fan vad tiden går snabbt det är sjuuuukt.. Men men det är endå ganska skönt sommarlov och sen arton och sen slut på Gymnasiet.. Yiiiiee.. Men sen vill man ju inte vänta livet av sig så ja jag får väl bara hänga med..

Ska snart se reprisen på Top Model och plugga lite historia.. Kuuuul... Vill fika mysa och bara ja, vad vill jag egentligen??? No answar from me no... För jag vet inte vad jag vill.....
Vill sååå gärna börja träna men sen när jag väl ska göra något så, näää pallar inte.. MEN HÅLLO är du dum eller.. Men sommaren -08 ska vara den bästa sommaren i mitt liv (förhoppningsviss)...

So along Fuckers.. / MissEstelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0